Aktuality

By kristyna.hlina…, 2 December, 2024

 

The selection process was a two-round procedure and six invited agencies took part. The main subject of cooperation is to support the brand and strategic brand themes in the field of PR and communication and to set up or strengthen dialogue with key media and other stakeholders. Priority will be given to focusing on thematic areas such as healthy lifestyle, sustainability, customer access, women's health and generally boosting women's self-esteem.

By kristyna.hlina…, 2 December, 2024

 

Výběrové řízení bylo dvoukolové a zúčastnila se ho šestice pozvaných agentur. Hlavním předmětem spolupráce je podpora značky a strategických brandových témat na poli PR a komunikace a nastavení či posílení dialogu s klíčovými médii a dalšími stakeholdery. Prioritu bude mít zaměření na tematické oblasti jako zdravý životní styl, trvalá udržitelnost, přístup k zákazníkovi, ženské zdraví a obecně posílení ženského sebevědomí. 

By kristyna.hlina…, 25 November, 2024

 

From December, Adam Špina will head the strategy and consulting team. He joined Ogilvy in October last year and has held the position of Strategy Director, where he supervised the largest clients and actively participated in the development of new business. In his role as head of the strategy team, his priority will be to create an integrated offering including the use of other agency expertise (especially PR, social and customer experience) and to streamline strategic processes with the involvement of artificial intelligence.

By kristyna.hlina…, 25 November, 2024

 

Od prosince se do čela strategického a consultingového týmu postaví Adam Špina. Do Ogilvy přišel loni v říjnu a dosud zastával pozici Strategy Director, na níž supervizoval největší klienty a aktivně se podílel na rozvoji nového byznysu. V roli šéfa strategického týmu se prioritně zaměří na vytvoření integrované nabídky zahrnující i využití dalších expertiz agentury (zejména PR, social a zákaznickou zkušenost) a zefektivnění strategických procesů se zapojením umělé inteligence.

By kristyna.hlina…, 19 November, 2024

Aktivační marketing 

Stříbro: Epická LEGO Výhra (Ogilvy pro klienta LEGO Trading) 

Stříbro: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy) 

 

Business Transformation 

Bronz: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy) 

 

Nápoje 

Bronz: Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika) 

 

Ostatní služby 

By kristyna.hlina…, 19 November, 2024

Activation Marketing

Silver: Epic LEGO Win (Ogilvy for LEGO Trading)

Silver: Decrease in recruitment costs thanks to Ogilvy Nulťák (Ogilvy for Ogilvy)

 

Business Transformation

Bronze: Decrease in recruitment costs thanks to Ogilvy Nulťák (Ogilvy for Ogilvy)

 

Beverages

Bronze: Krušovice Bohém - the launch (Ogilvy PR for Heineken Czech Republic)

 

Other services

By kristyna.hlina…, 22 October, 2024

 

Stejskalová představila svůj životní příběh po boku dalších inspirativních žen, mezi kterými byla např. herečka a zpěvačka Anna Julie Slováčková, investorka Andrea Ferancová Bartoňová nebo psycholožka Olga Vlachynská.

By kristyna.hlina…, 22 October, 2024

 

Stejskalová presented her life story alongside other inspiring women, including actress and singer Anna Julie Slováčková, investor Andrea Ferancová Bartoňová and psychologist Olga Vlachynská.

By kristyna.hlina…, 7 October, 2024

Obluk discusses the various causes of the problem from changing customer preferences to strategic mistakes of the brand. According to Obluk, the brand lost its focus and relevance when it neglected to communicate to its target audience and promote key products.

By kristyna.hlina…, 7 October, 2024

Obluk rozebírá různé příčiny problému– od měnících se preferencí zákazníků, až po strategické chyby značky. Podle Obluka ztratila fokus a relevanci, kdy zanedbala komunikaci na svou cílovou skupinu a podporu klíčových produktů.