Voting will run until 31 December and the winning sweater design will be revealed on 6 January 2025.
Merry Christmas, and may it (not) go well for you!
Voting will run until 31 December and the winning sweater design will be revealed on 6 January 2025.
Merry Christmas, and may it (not) go well for you!
Hlasování poběží do 31. prosince a vítězný design svetru odhalíme 6. ledna 2025.
Veselé Vánoce, a ať vám to (ne)jde!
"The Effie Awards are also a celebration of our ability to work with data, set goals and demonstrate delivery. But strategists across Europe state that the most inspiring entries are those that feel passionate and describe an exciting story full of many challenges and twists," writes Špina.
„Ceny Effie jsou rovněž oslavou toho, jak umíme pracovat s daty, stanovovat cíle a dokazovat jejich plnění. Stratégové napříč Evropou se ale shodují, že nejinspirativnější přihlášky jsou ty, z nichž je cítit nadšení, a popisují napínavý příběh plný mnoha výzev a zvratů,“ píše Špina.
The selection process was a two-round procedure and six invited agencies took part. The main subject of cooperation is to support the brand and strategic brand themes in the field of PR and communication and to set up or strengthen dialogue with key media and other stakeholders. Priority will be given to focusing on thematic areas such as healthy lifestyle, sustainability, customer access, women's health and generally boosting women's self-esteem.
Výběrové řízení bylo dvoukolové a zúčastnila se ho šestice pozvaných agentur. Hlavním předmětem spolupráce je podpora značky a strategických brandových témat na poli PR a komunikace a nastavení či posílení dialogu s klíčovými médii a dalšími stakeholdery. Prioritu bude mít zaměření na tematické oblasti jako zdravý životní styl, trvalá udržitelnost, přístup k zákazníkovi, ženské zdraví a obecně posílení ženského sebevědomí.
From December, Adam Špina will head the strategy and consulting team. He joined Ogilvy in October last year and has held the position of Strategy Director, where he supervised the largest clients and actively participated in the development of new business. In his role as head of the strategy team, his priority will be to create an integrated offering including the use of other agency expertise (especially PR, social and customer experience) and to streamline strategic processes with the involvement of artificial intelligence.
Od prosince se do čela strategického a consultingového týmu postaví Adam Špina. Do Ogilvy přišel loni v říjnu a dosud zastával pozici Strategy Director, na níž supervizoval největší klienty a aktivně se podílel na rozvoji nového byznysu. V roli šéfa strategického týmu se prioritně zaměří na vytvoření integrované nabídky zahrnující i využití dalších expertiz agentury (zejména PR, social a zákaznickou zkušenost) a zefektivnění strategických procesů se zapojením umělé inteligence.
Aktivační marketing
Stříbro: Epická LEGO Výhra (Ogilvy pro klienta LEGO Trading)
Stříbro: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy)
Business Transformation
Bronz: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy)
Nápoje
Bronz: Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika)
Ostatní služby
Activation Marketing
Silver: Epic LEGO Win (Ogilvy for LEGO Trading)
Silver: Decrease in recruitment costs thanks to Ogilvy Nulťák (Ogilvy for Ogilvy)
Business Transformation
Bronze: Decrease in recruitment costs thanks to Ogilvy Nulťák (Ogilvy for Ogilvy)
Beverages
Bronze: Krušovice Bohém - the launch (Ogilvy PR for Heineken Czech Republic)
Other services