Aktuality

By kristyna.hlina…, 7 October, 2024

Obluk rozebírá různé příčiny problému– od měnících se preferencí zákazníků, až po strategické chyby značky. Podle Obluka ztratila fokus a relevanci, kdy zanedbala komunikaci na svou cílovou skupinu a podporu klíčových produktů. 

By kristyna.hlina…, 7 October, 2024

Obluk discusses the various causes of the problem from changing customer preferences to strategic mistakes of the brand. According to Obluk, the brand lost its focus and relevance when it neglected to communicate to its target audience and promote key products.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Výběrového řízení se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury. Všechny zapojené subjekty měly za úkol předložit vlastní zhodnocení situace na českém nemovitostním trhu a aktuální komunikace Českomoravské Nemovitostní včetně porovnání s hlavními konkurenty a vypracovat PR strategii, plán publicity a návrh komunikačních kanálů i témat na období jednoho roku. 

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

In addition to Ogilvy, three other agencies participated in the tender. All the participating entities were asked to present their own assessment of the situation on the Czech real estate market and the current communication of Českomoravská Nemovitostní, including a comparison with the main competitors, and to develop a PR strategy, a publicity plan and a proposal for communication channels and topics for a period of one year.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Televizní spot vypráví příběh studentky Sáry, která se ocitá s blížícími se přijímacími zkouškami na školu ve stresu, a to ji vzdaluje od jejích nejbližších. Kampaň primárně apeluje na rodiče, kteří před touto náročnou životní zkouškou mnohdy v dobré víře zesilují tlak na své potomky – cílem je povzbudit nejen děti, ale také jejich rodiče, kteří by jim v tomto těžkém období měli být oporou.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

The TV spot tells the story of Sara, a student who finds herself stressed as her high school entrance exams approach, and this distances her from those closest to her. The campaign primarily appeals to parents, who often in good faith increase the pressure on their offspring ahead of this challenging life test - the aim is to encourage not only the children but also their parents, who should be supportive during this difficult time.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Podle Kocheilase přispěje AI k posunu oboru od ekonomického modelu spojujícího hodnotu s prací k modelu, kde hodnota vychází z nápadů a inspirace. Antonis v rozhovoru mj. představil i vizi tzv. interrelated marketingu, který propojuje reklamní expertizy a jejich efekty vzájemně násobí pro růst firmy. Popsal přechod z role globálního CEO reklamní větve Ogilvy na svou aktuální pozici globálního šéfa pro transformační strategie a shrnul i své poznatky ze studia umělé inteligence na Massachusettském technologickém institutu. 

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

The T-Mobile brand has long been speaking out against "hate speech" in the virtual space and has therefore decided to respond quickly and effectively. Within a day, it created a series of reactionary social media posts, using its ambassadors and employees, symbolically dressed in Olympic capes, to stand up for Olympic values and diversity.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Značka T-Mobile dlouhodobě vystupuje proti „hate speech” ve virtuálním prostoru, a proto se rozhodla reagovat rychle a efektivně. Během jednoho dne vznikla série reakčních příspěvků na sociální sítě, kterými se výrazně vymezila s využitím svých ambasadorů a zaměstnanců, symbolicky oblečených v olympijských pláštích, a postavila se za olympijské hodnoty a diverzitu.