Linda Bui díky programu Ogilvy Lift rozjela svůj šperkařský projekt Rinni naplno. Jak se podařilo v uplynulém půlroce, kdy pracovala na půl úvazku za plnou výplatu, posunout svoje podnikání, se rozepsala v reportáži pro Marketing & Media.
Aktuality
Thanks to the Ogilvy Lift program, Linda Bui has launched her jewelry project Rinni in full swing. She discusses how she has managed to move her business forward in the past six months while working part-time for a full salary in a report for Marketing & Media.
PR tým Ogilvy v poslední době získal dva nové klienty na spolupráci nejen v oblasti PR a komunikace, ale také influencer marketingu. Pro německého online obchodníka s módou Zalando se postará o kompletní zastřešení influencerů na českém i slovenském trhu, od nastavení strategie až po realizaci kampaní. Na starosti bude mít jak dlouhodobé spolupráce s online tvůrci na ambasadorské bázi, tak realizaci taktických kampaní na podporu sezónních komerčních i brandových témat. Přístup bude vycházet z globálního základu, ale představí i čistě lokální pohled a témata.
Ogilvy's PR team has recently secured two new clients to work with not only in PR and communications, but also influencer marketing. For the German online fashion retailer Zalando, they will take care of the complete influencer coverage on the Czech and Slovak markets, from setting up the strategy to implementing the campaigns. It will be responsible for long-term collaborations with online creators on an ambassador basis as well as the implementation of tactical campaigns to support seasonal commercial and brand themes.
Ogilvy připravila vlastní image kampaň u příležitosti Světového dne spánku, který připadá na pátek 14. března. Tváří kampaně se stali přímo klienti agentury: Maximiliano Bellassai z T-Mobilu a Alice Divišová z Heinekenu se na klíčových vizuálech oddávají spokojenému a bezstarostnému spánku, který si mohou dopřát mj. díky tomu, že se při řešení marketingových a byznysových výzev mohou opřít o silného partnera. Kampaň staví na vítězství Ogilvy v soutěži Agentura roku 2024: Volba klientů a startuje 10. března v oborovém tisku.
Ogilvy has developed its own image campaign to mark World Sleep Day, which falls on Friday 14 March. Maximiliano Bellassai from T-Mobile and Alice Divišová from Heineken are the faces of the campaign, with key visuals showing them indulging in a happy and carefree sleep, thanks to the fact that they can rely on a strong partner to solve their marketing and business challenges. The campaign builds on Ogilvy's win in the Agency of the Year 2024: Clients' Choice competition and launches on 10 March in the trade press.
Social media expertise at Ogilvy agency changes leadership. Tereza Sabová is joining Ogilvy from McCann, returning to Ogilvy after nine years and replacing Barbora Fryč Šumanská as Social Director. In addition to expert and business development of the discipline, she will also be responsible for managing a team of twenty-five.
Social media expertiza v agentuře Ogilvy mění vedení. Z agentury McCann ji přichází řídit Tereza Sabová, která se do Ogilvy vrací po devíti letech a v roli Social Directora střídá Barboru Fryč Šumanskou. Kromě expertního a obchodního rozvoje této disciplíny bude mít na starosti i vedení pětadvacetičlenného týmu.
Few brands are as close to esports as T-Mobile. However, the Czech team's activities in this area have been rather sporadic. The year 2024, however, brought a big change.
Málokterá značka má k esportu tak blízko jako T‑Mobile. Aktivity českého týmu byly v této oblasti ale spíše příležitostné. Rok 2024 ovšem přinesl velkou změnu.