Lidé

Color
gray
By ogilvy, 4 December, 2023

 

„Předně je třeba věnovat přípravě přihlášky dostatek času — ať už sběru dat a jejich správnému dávkování do případové studie, tak stavění příběhu a čtivosti přihlášky. Dobré také je, když na přihláškách spolupracují stratégové s accounty a kreativci a za případovou studii takzvaně kopou všichni. Pomáhá i interní oponentura, která vás umí vytrhnout z bubliny na projektu, když s ním žijete několik let. Obecně bych řekl, že je předpokladem úspěchu dlouhodobý vztah s klientem, který i ochotněji sdílí data."

― Jakub Hodboď

By ogilvy, 16 November, 2023

 

 „Základem je dostat se k velkým idejím, které pomáhají měnit budoucnost značek. Pro to se ale musíte hluboce dotknout publika, čímž pomůžeme změnit jeho chování. Definicí kreativity podle mě je, že když s ní přijdete do kontaktu, proměňuje vás nebo vaše vidění světa. Děje se to s filmem, hudbou a mělo by to tak být i s reklamou a marketingem. Tam ale dnes bohužel převládá průměrnost a nevýraznost,“ vysvětluje Jules Chalkley, kreativní ředitel Ogilvy UK

By Kateřina Šantorová, 10 June, 2025

Dita Stejskalová, Business Director a partnerka Ogilvy, se objevila v prestižním výběru 200 nejvlivnějších žen Česka, který každoročně sestavuje magazín Forbes.

S Ogilvy je spojena už 30 let a pomohla definovat, jak dnes značky mluví se světem. V oboru si právem vysloužila přezdívku Lady PR. Dlouhodobě podporuje ženy v byznysu, věnuje se mentoringu a otevírá důležitá témata, která rezonují i mimo reklamní svět.

Gratulujeme a děkujeme, Dito.

By kristyna.hlina…, 6 March, 2025

Social media expertiza v agentuře Ogilvy mění vedení. Z agentury McCann ji přichází řídit Tereza Sabová, která se do Ogilvy vrací po devíti letech a v roli Social Directora střídá Barboru Fryč Šumanskou. Kromě expertního a obchodního rozvoje této disciplíny bude mít na starosti i vedení pětadvacetičlenného týmu. 

By kristyna.hlina…, 3 February, 2025

 

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková, zkušená marketérka s více než pětadvaceti lety praxe. Na této pozici bude mít tři klíčové zodpovědnosti: vedení agenturního týmu pro klienta T-Mobile, budování hlubšího propojení a porozumění mezi agenturou a zadavateli s cílem dosahovat větší efektivity a lepších výsledků spolupráce a nové obchodní příležitosti.  

By kristyna.hlina…, 5 December, 2024

 

„Ceny Effie jsou rovněž oslavou toho, jak umíme pracovat s daty, stanovovat cíle a dokazovat jejich plnění. Stratégové napříč Evropou se ale shodují, že nejinspirativnější přihlášky jsou ty, z nichž je cítit nadšení, a popisují napínavý příběh plný mnoha výzev a zvratů,“ píše Špina.

By kristyna.hlina…, 22 October, 2024

 

Stejskalová představila svůj životní příběh po boku dalších inspirativních žen, mezi kterými byla např. herečka a zpěvačka Anna Julie Slováčková, investorka Andrea Ferancová Bartoňová nebo psycholožka Olga Vlachynská.

By kristyna.hlina…, 7 October, 2024

Obluk rozebírá různé příčiny problému– od měnících se preferencí zákazníků, až po strategické chyby značky. Podle Obluka ztratila fokus a relevanci, kdy zanedbala komunikaci na svou cílovou skupinu a podporu klíčových produktů. 

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Podle Kocheilase přispěje AI k posunu oboru od ekonomického modelu spojujícího hodnotu s prací k modelu, kde hodnota vychází z nápadů a inspirace. Antonis v rozhovoru mj. představil i vizi tzv. interrelated marketingu, který propojuje reklamní expertizy a jejich efekty vzájemně násobí pro růst firmy. Popsal přechod z role globálního CEO reklamní větve Ogilvy na svou aktuální pozici globálního šéfa pro transformační strategie a shrnul i své poznatky ze studia umělé inteligence na Massachusettském technologickém institutu.