Agentura

Color
black
By kristyna.hlina…, 1 April, 2025

PR tým Ogilvy v poslední době získal dva nové klienty na spolupráci nejen v oblasti PR a komunikace, ale také influencer marketingu. Pro německého online obchodníka s módou Zalando se postará o kompletní zastřešení influencerů na českém i slovenském trhu, od nastavení strategie až po realizaci kampaní.  Na starosti bude mít jak dlouhodobé spolupráce s online tvůrci na ambasadorské bázi, tak realizaci taktických kampaní na podporu sezónních komerčních i brandových témat. Přístup bude vycházet z globálního základu, ale představí i čistě lokální pohled a témata. 

By kristyna.hlina…, 11 March, 2025

Ogilvy připravila vlastní image kampaň u příležitosti Světového dne spánku, který připadá na pátek 14. března. Tváří kampaně se stali přímo klienti agentury: Maximiliano Bellassai z T-Mobilu a Alice Divišová z Heinekenu se na klíčových vizuálech oddávají spokojenému a bezstarostnému spánku, který si mohou dopřát mj. díky tomu, že se při řešení marketingových a byznysových výzev mohou opřít o silného partnera. Kampaň staví na vítězství Ogilvy v soutěži Agentura roku 2024: Volba klientů a startuje 10. března v oborovém tisku.

By kristyna.hlina…, 2 December, 2024

 

Výběrové řízení bylo dvoukolové a zúčastnila se ho šestice pozvaných agentur. Hlavním předmětem spolupráce je podpora značky a strategických brandových témat na poli PR a komunikace a nastavení či posílení dialogu s klíčovými médii a dalšími stakeholdery. Prioritu bude mít zaměření na tematické oblasti jako zdravý životní styl, trvalá udržitelnost, přístup k zákazníkovi, ženské zdraví a obecně posílení ženského sebevědomí. 

By kristyna.hlina…, 25 November, 2024

 

Od prosince se do čela strategického a consultingového týmu postaví Adam Špina. Do Ogilvy přišel loni v říjnu a dosud zastával pozici Strategy Director, na níž supervizoval největší klienty a aktivně se podílel na rozvoji nového byznysu. V roli šéfa strategického týmu se prioritně zaměří na vytvoření integrované nabídky zahrnující i využití dalších expertiz agentury (zejména PR, social a zákaznickou zkušenost) a zefektivnění strategických procesů se zapojením umělé inteligence.

By kristyna.hlina…, 23 September, 2024

 

Výběrového řízení se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury. Všechny zapojené subjekty měly za úkol předložit vlastní zhodnocení situace na českém nemovitostním trhu a aktuální komunikace Českomoravské Nemovitostní včetně porovnání s hlavními konkurenty a vypracovat PR strategii, plán publicity a návrh komunikačních kanálů i témat na období jednoho roku. 

By kristyna.hlina…, 22 August, 2024

 

Agentury dostaly ve výběrovém řízení zadání na přípravu lokalizovaného positioningu mezinárodního turnaje T-esports Championship, komunikační strategie včetně návrhu konkrétních aktivit a dlouhodobé vize. Jedná se o dlouhodobý projekt z oblasti esportu, který vyvrcholí právě mezinárodním turnajem. Ten pořádá pro nadšence do gamingu a esportu mateřská společnost Deutsche Telekom a změřit síly v něm mohou profesionální i amatérské týmy hráčů z vybraných zemí střední a východní Evropy. Letos se mezi tyto země zařadila nově i Česká republika, Polsko a Maďarsko. 

By kristyna.hlina…, 15 July, 2024

 

„Čas je jedním z nejmocnějších a nejefektivnějších nástrojů, které mohou marketéři využít. Nicméně značky nevyužívají psychologii času, ať už jde o to, že nevědí, v kterou denní dobu jsou zákazníci nejvnímavější, nebo jak lze inspirovat naše budoucí generace, aby se staraly o svou budoucnost,” říká Dan Bennett, Behavioural Science Lead v Ogilvy UK

Záznam z celého festivalového dne najdete zde.